راه اندازی خط تولید سیم و کابل

کابل یاقوت

ارائه مشاوره برای راه اندازی خط تولید سیم و کابل نسوز سیلیکونی :

شرکت کابل یاقوت با داشتن کادری مجرب و متخصص در حوزه تولید سیم و کابل نسوز سیلیکونی از جنس و ماده اولیه سیلیکون لاستیکی (HTV) با داشتن سالها تجربه علمی و تحقیقاتی در کنار تجربیات عملی مفتخر به طراحی و تولید تخصصی ماشین آلات خطوط تولید سیم و کابل نسوز سیلیکونی می باشد.

این شرکت صراحتا مدعی است که اولین و تنها تولید کننده داخلی اکسترودر و کشنده و تونل پخت تخصصی خطوط تولید سیم و کابل نسوز سیلیکونی است که توانسته از ماشین آلات نام برده خود در خطوط تولید بهره برداری و همواره در تلاش است تا این تکنولوژی بومی شده خود را در زمینه تولید سیم و کابل نسوز سیلیکونی به تمامی نقاط کشور منتقل نماید تا به تولیدات داخلی کشور رونق و شکوفایی ببخشد.

 

تمامی متقاضیانی که توانایی مالی و امکانات راه اندازی یک واحد صنعتی و تولیدی مختص به تولید سیم و کابل نسوز سیلیکونی را دارند میتوانند درخواست خود را  بصورت کتبی ارائه دهند تا پس از بررسی اولیه کارشناسان مربوطه و دارا بودن شرایط مذکور با متقاضیان تماس حاصل شود .

 

این شرکت که حدود  70 درصد از فروش سیم و کابل های نسوز سیلیکونی در سطح کشور را به خود تخصیص داده است؛ محصولات خود را با استفاده از ماشین آلات طراحی و ساخته شده توسط خود شرکت با کمترین زمان توقف خط، تولید مینماید.

لازم به ذکر است هزینه طراحی، ساخت و تعمیرات و نگهداری از ماشین آلات خطوط تولید سیم و کابل نسوز سیلیکونی ساخت این شرکت، به مراتب مقرون به صرفه تر از انواع اروپایی آن میباشد.

 



این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *