5 شرکت برتر سیستم های اعلام حریق دنیا

سیستم اعلام حریق

شرکت های موفق در تولید سیستم های اعلام حریق

در این مقاله شرکت های که در زمینه تولید سیستم اعلام حریق موفق هستند را معرفی کرده ایم، و برای هر شرکت اوضیحات لازم ارائه داده شده است.

1-شرکت GST

شرکت GTS
GST یک نقش کلیدی در صنعت آتش نشانی و امنیت آسیا دارد که ارائه دهنده معتبر را ه حل های جامع سیستم آتش نشانی در سراسر جهان می باشد. این شرکت از نظر فناوری های نوآورانه HVAC، تبرید، آتش، امنیت و اتوماسیون ساختمان پیشرو است. شرکت GTS طیف گسترده ای از محصولات آتش نشانی و راه حل های سیستم آتش نشانی را متناسب با نیاز صنایع مختلف و بطور سفارشی ارائه می دهد.

این شرکت زیر ساخت های فروش بسیاری از کشورها و مناطق را در بر میگیرد و شامل شبکه گسترده ای از چین با بیش از 120 دفتر فروش و چندین مرکز لجستیک است.

GST نیازهای مشتریان جهانی را برآورده می کند و دائما در تلاش است تا فناوری ها و محصولات جدید و نوآورانه را توسعه دهد. کارخانه GST در Qinhuangdao یک پایگاه تولیدی بزرگ دارد که محصولات الکترونیکی هوشمند تولید می کند و دارای فناوری نوآورانه است و از کیفیت برتر محصولات، تجهیزات پیشرفته ساخت و ساز و بازرسی و قابلیت های قوی در کنترل کیفیت و مدیریت فرایند برخوردار است.

شرکت GTS طیف وسیعی از گواهینامه های ملی و بین المللی منطبق با استانداردهایی مانند CCC چین، UL بین المللی، LPCB جهانی، CE اروپا و … را به دست آورده است.

2-شرکتZETA

 

شرکت ZETA

Zeta در سال 1985 تاسیس شد و یک تولید کننده خصوصی از کشور انگلستان است که در زمینه سیستم های اعلام حریق فعالیت دارد. نام تجاری ZETA Alarm Sistem در سراسر دنیا به خوبی شناخته شده و در بیش از چهل کشور دنیا مورد تحسین واقع شده است. در حال حاضر در انگلستان، اروپا، افریقا، خاورمیانه، آسیای جنوبی و امریکای جنوبی نماینده دارد و این روند صعودی و رو به رشد است.

3-شرکتTESLA

 

شرکت تسلا
شرکت تسلا الکتریک با بیش از 50 سال سابقه در زمینه نصب و نگهداری سیستمهای اعلام حریق فعالیت دارد.
Nadol Velagic معتقد است در تمام تاسیسات خود از بهترین تجهیزات استفاده کرده است. این شرکت تسلا در حقیقت یک کمپانی بزرگ میباشد که در زمینه خودرو سازی ام نام پر آوازه ای دارد و شرکت تسلا الکتریک زیر مجموعه‌ی این شرکت میباشد که در شانگهای مشغول به فعالیت در حوضه سیستم های اعلام و اطفاء حریق میباشد.

4-شرکتANGUS

 

شرکت ANGUS FIRE

شرکت Angus در طی سالهای متمادی محصولاتی با کیفیت، کارایی بالا و قابل اطمینان را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. تعهد Angus به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی محصولاتش می باشد. امروزه امکان پیشگیری، کنترل و خاموش کردن سریع و کارامد آتش در محیط های پر خطر و آگاهی از محیط زیست محرک اصلی تمام راه حل های ارائه شده توسط Agnus Fire است. تجربه گسترده Agnus در بیش از 200 سال تهیه تجهیزات آتش نشانی در بسیاری از بخشهای پر خطر و بیش از 100 کشور می باشد که Agnus را قادر می سازد تا بهترین راه حل ها را برای هرگونه خطرآتش سوزی ارائه دهد.

5-شرکتFESCO

 

شرکت fescofire

هدف شرکت Fesco ارائه خدمات برتر، محصولات، نوآوری ها و راه حل ها است. هدف این شرکت برآورده کردن نیازهای مشتری و ارتقاء کیفیت ایمنی زندگی و حفاظت از دارایی مشتریان است. شرکت Fesco با فرصت و رشد شغلی و پاداش به همکاران خود بازده هایی را فراهم می کند تا موفقیت و رشد بلند مدت شرکت را تضمین کند. Fesco به عنوان یک شرکت خصوصی و مستقل قادر به ارائه خدمات خوبی برای مشتریان می باشد و سریعتر به نیازهای آنها پاسخ می دهد. همچنین شرکت Fesco می تواند خدمات شخصی و سفارشی شده را بر اساس نیازهای خاص مشتری ارائه دهد و انواع تجهیزات و سیستم های اطفاء حریق را طراحی و خدمت رسانی می نماید.

برای مطالعه درباره به سیستم اعلام حریق و اجزای آن به مقاله کابل اعلام حریق مراجعه نمایید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *