10 شرکت برتر تولید کننده سیم و کابل

10 تولید کننده برتر سیم و کابل

شرکت های برتر در زمینه تولید سیم و کابل

ما در این مقاله سعی داریم تا 10 شرکت برتر تولید کننده سیم و کابل را معرفی کنیم البته مختصری از تاریخچه و بیوگرافی هر تولید کننده را برای شما فراهم آورده ایم تا بعد از مطالعه دقیق این مقاله اطلاعات کافی از تولید کننده های سیم و کابل داشته باشید.

1-شرکت Prysmian Group

کارخانه تولید کننده سیم و کابل پریسمین

یک شرکت چند ملیتی ایتالیایی است که در میلان قرار دارد و تولید کننده سیم و کابل های قدرت و کابل های سیستم های مخابراتی می باشد. این شرکت بزرگترین تولید کننده کابل در جهان است که البته بر حسب میزان درآمد گفته می شود.

گروه پریسمین فروش بیش از 11 میلیارد یورو در سال با 30 هزار کارمند در 50 کشور و 112 کارخانه تولید کننده سیم و کابل و 25 مرکز تحقیق و توسعه میباشد.

Deraka: دراکا در سال 2010 توسط jan Teewis Duyvis تاسیس شدو در سال 1970 دراکا توسط فیلیپس خریداری شد و بخشی از سیم و کابل فیلیپس بشمار آمد.و در سال 1986 مستقل شد و نام دراکا متولد شد.

Prysmian Group: این گروه در سال 2011 از دو شرکت prysmian و deraka تشکیل شد. در سال 2009 شرکت prismiyan که یک شرکت تولید کننده سیم و کابل بود برای خرید deraka پیشنهادی ارایه کرد. اما در اوایل ماه سپتامبر پیشنهاد خرید این شرکت را لغو کرد.در اکتبر سال 2010, Nexans تولید کننده کابل فرانسوی پیشنهاد خرید 43.9 درصد از سهام شرکت Flint Beheer که یک صندوق سرمایه گذاری متعلق به خانواده ثروتمند بود را خریداری کرد.

Nexans نشان داد که فعالیت های مخابراتی دراکا را به فروش می رساند. با این حال دراکا پیشنهاد آن را رد کرد. و در 22 نوامبر سال 2010 پیشنهاد جدیدی از prysmian را پذیرفت.

prismiyan قصد دارد عملیات دراکا به خودشان متصل کند تا اینکه آن را شسکت دهد. هزینه های ادغام در مدت سه سال 170 میلیون یورو تخمین زده می شوند. ادغام دو شرکت بزرگ تولید کننده کابل منجربه ایجاد بزرگترین تولیید کننده سیم و کابل در جهان از جهت درآمد شد.

در ماه دسامبر 2017 prysmian طی قرار داد 3 میلیون دلاری شرکت General cable را خریداری کرد که در تاریخ 6 ژوئن 2018 نهایی شد.


2-شرکت NEXANS

تولید کنندگان سیم و کابل

این شرکت یکی از تولیدکنندگان بزرگ در صنعت سیم و کابل از جمله کابل فیبر نوری می باشد که در فرانسه قرار داد. این گروه در چهار زمینه اصلی فعالیت می کند: ساختمان ها(ساخت و ساز، زیر ساخت های محلی، حمل و نقل الکترونیکی و…)کابل هایی با ولتاژ بالا و پروژه ها (مزارع بادی دریایی ، اتصالات زیر زمینی) داده های مخابرات و انرژهای تجدید پذیرو….

این شرکت دومین تولید کننده سیم و کابل در جهان می باشد که در سال 2000 در پاریس فرانسه متولد شد با درآمدی حدود 6.4 میلیارد یورو در سال 2017 با تعداد کارمند های استخدام شده حدودا 26000 نفر می باشد.


3-شرکت SUMITOMO ELECTRIC

SUMITOMO ELECTRIC

این شرکت تولید کننده سیم های الکتریکی و کابل فیبر نوری می باشد. دفتر مرکزی در چوک اوزاکا ژاپن می باشد.این شرکت در سال 1897 برای تولید سیم های مسی برای کاربردهای الکتریکی تاسیس شد.

SUMITOMO در پنج زمینه تجاری فعالیت دارد: خودرو، اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، محیط زیست و انرژی و مواد صنعتی. این شرکت بیش از 350 شرکت تحت نظر خود در بیش از 30 کشور با بیش از 200000 کارمند دارد.

SUMITOMO ELECTRIC دارنده بزرگترین بازار جهانی در زمینه ارسال اطلاعات و انرژی به خودرو می باشد همچنین تولید کننده پیشرو در زمینه نیمه هادی های کامپوزیتی (GaAs,GaN,Inp) است که به طور گسترده ای در لیزرهای نیمه هادی، LED ها و دستگاه های مخابراتی تلفن همراه استفاده می شود. این شرکت یکی از سه تولید کننده برتر کابل فیبر نوری در جهان است.


4-شرکت LS Cable & system

LS-Cable-&-system

یکی از بزرگترین تولید کنندگان کابل در جهان است که در کشور کره قرار دارد. محصولات این شرکت شامل کابل ها و سیستم های مخابراتی و کابل های قدرت و همچنین ماژول های یکپارچه و دیگر مواد صنعتی مرتبط با آن هستند. علاوه بر این LS cable & system در زمینه خدمات مهندسی ( نصب و راه اندازی ایستگاه هایی که با ولتاژ بالا کار می کنند و همچنین اجرای پروژه های کابل کشی زیر دریایی فعالیت می نماید.

L C&Sدر سال 1962 به عنوان تولید کننده کابل تاسیس شد و در سال 1996 به عنوان GOLD STAR CABLE (کابل ستاره طلایی) شناخته شد و در سال 2003 نام مستقل خود را رهبری کرد.

با درآمد سالانه 5.1 ملیارد یورو با 9168 نفر کارمند فعالیت می نماید.


5-شرکت General cable

generalcable
یک شرکت تولید کننده سیم و کابل است که در Highland Heights قرار دارد.دارای چندین دفاتر فروش و امکان تولید در چندین کشور می باشد.این شرکت در سال 1927 در New Jersey تاسیس شد که ادغام چندین شرکت قدیمی است که در قرن نوزدهم تاسیس شد، از جمله شرکت فیلیپس (سیم و کابل ایمنی)، شرکت سیم رم (کابل های استاندارد زیر زمینی).
این شرکت در چندین بخش فعالیت می کند از جمله تولید سیم های مسی و آلمینیومی و کابل های فیبر نوری و همچنین در بخش های تولید سیم و کابل های الکتریکی برای مصارف انرژی، ساختمانی، صنعتی و ارتباطات فعالیت می کند.در سال 2017 prysmian شرکت General cable را به ارزش 3 میلیارد دلار خریداری کرد که در سال 2018 نهایی شد. درامد سالیانه این شرکت حدود 4.9 میلیارد یورو با 11700 نفر کارمند می باشد.

یکی از بزرگترین دستاورد های این شرکت ابتکار طرح سبز می باشد که با ایجاد این طرح توانست استراتژی های آگاهانه محیط زیست را در میان تولید کنندگان جهانی گسترش دهد.


6-شرکت Furukawa Electric

شرکت Furukawa Electric

 

این شرکت توسط Furukawa Ichibei در سال 1884 در Yokohama تاسیس شد این شرکت تا سال 2013 دارای 137 شرکت تابعه و وابسته در سراسر ژاپن، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی بوده است از محصولات این شرکت تولید کابل های الکتریکی برای سیستم های خودرو و همینطور قطعات الکتریکی خودرو، کابل های قدرت و نوار های نیمه هادی، تولید فلزات سبک و…

این شرکت ششمین تولید کننده برتر سیم و کابل در جهان با درامد سالانه حدود 4.6 میلیارد یورو و همچنین تعداد کارمندان استخدام شده در این شرکت 4192 نفر می باشد.


7-شرکت Walsin Lihawa

walsin

در سال 1966 این شرکت تاسیس شد این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیم و کابل های برق در چین می باشد که با موفقیت به صنعت فن آوری های نوین پیوسته و تبدیل به یک شرکت بین المللی گردیده است.

این شرکت با توجه به خروجی های سالانه کابل های قدرت توانسته رهبری بازار را در چین در دست گیرد این شرکت یک تولید کننده پیشرو در تولید محصولات فولادی ضد زنگ با کانال های فروش جهانی می باشد.

Walsin Lihawaهمواره روندی رو به رشد دارد به طوریکه با استراتژی های پیشروانه در ایجاد رشد اقتصادی مبتنی بر نو آوری های موثر بوده که توانسته با درآمد سالانه 2.5 میلیارد یورو در سال و تعداد کارمندان استخدام شده 7000 نفر به تلاش خود ادامه دهد تا در میان مشتریان یک شهرت برجسته در کشور چین به دست آورد.


8-شرکت Far East Cable

شرکت Furukawa Electric

این شرکت در سال 1985 تاسیس شد که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیم و کابل در چین می باشد که برنده جایزه “کیفیت ملی”شده است این شرکت بر روی سیستم تحقیق و توسعه، طراحی و ساخت کابل های قدرت و کابل های الکتریکی برای تجهیزات الکتریکی متمرکز می باشد.

شرکت Far East Cable همکاری های بسیاری با موسسه تحقیقاتی کابل شانگهای و دانشگاه های متعددی برای توسعه شرکت خود داشته است این شرکت به دنبال چشم انداز بزرگ تر روز به روز در حال پیشرفت و توسعه می باشد این شرکت توانسته درآمد سالانه 2.2 میلیارد یورو در سال با تعداد کارمندان 10000 نفر به کار خود با موفقیت ادامه دهد.


9-شرکت POLYCAB Group

POLYCAB Group

این شرکت در سال 1996 در بمبئی به ثبت رسید. این شرکت یکی از تولید کنندگان سیم و کابل می باشد که بخش اصلی آن را تولید کابل های قدرت، کابل های کنترل، کابل ابزار دقیق، کابل های خورشیدی، کابل های لاستیکی، کابل های تخصصی برای کابل های سیگنال های راه آهن و سیم هایی که در طرح سبز موجود می باشند.

درآمد سالانه حدود 0.91 میلیارد یورو با تعداد کارمندان 8000 نفر می باشد.

در سال 2014 به بخش FMEG متکی شد که FMEG طرفداران چراغهای LED و سوئیچ ها و تابلو ها، محصولات خورشیدی و لوازم جانبی محصولات الکتریکی می باشد.

کابل خورشیدی چیست؟

این کابل ها برای اتصال بین ماژول های فتو ولتائیک مختلف در کانال ها مورد استفاده قرار می گیرد کابل های خورشیدی باید مقاوم در برابر شرایط جوی و مقاوم در برابر شعله و آتش باشند تا در این شرایط عمل کنند.


10- شرکت Jingnan Group

Jingnan Group

یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیم کابل می باشد که برای انتقال قدرت، سیستم های توزیع و تجهیزات الکتریکی می باشد که در کشور چین قرار دارد.

این گروه بیش از 10000 محصول تحت چهار دسته اصلی ارائه می دهد: کابل های برق، سیم و کابل برای تجهیزات الکتریکی، سیم و کابل های تخصصی می باشد که دارای ویژگی مختلفی می باشند از جمله:

کم دود بودن وهالوژن صفر داشتن هنگام احتراق، مقاوم در برابر آب، مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر شعله، مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر روغن ومقاوم در برابر جوندگان می باشد.

گروه Jingnan Group دارای یک سیستم تحقیقاتی قوی می باشد که با همکاری دانشگاه آکادمی چین و دانشگاه علوم چین پیش می رود همچنین این گروه در تهیه و تنظیم 53 استاندارد صنعت ملی چین برای فرایند تولید سیم و کابل و تجهیزات الکتریکی شرکت کرده است که یکی از این استانداردها استاندارد سیم با عایق لاستیکی با ولتاژ 0.6 تا 1 کیلو ولت برای کابل های انعطاف پذیر و مقاوم در برابر پیچش می باشد.

این اولین استاندارد برای کابل های برق بادی در چین بود همچنین این گروه 394 اختراع را به ثبت رسانده اند.

این شرکت درآمد سالانه 1.16 میلیارد یورو با 3655 نفر کارمند مشغول به فعالیت می باشند.

 


بر مبنای تحقیقات integer Research در سال 2016 رتبه بندی 30 تولید کننده برتر سیم و کابل در ایالات متحده به شرح زیر می باشد:

  1. prysmian
  2. Nexans 
  3. southwire 
  4. SEI
  5. General cable
  6. Furukawa 
  7. LS cable 
  8. Leoni 
  9. Hitachi
  10. Baosheng 
  11. polycab 
  12. Far East
  13. xignu
  14. Jingnan
  15. shangshang
  16. condumex
  17. Riyadh cable
  18. El Sewedy
  19. Coficab
  20. Belden
  21. NKT
  22. Commscope
  23. (SWC (Showa
  24. Tongling
  25. Wilms
  26. Rea Magnet
  27. Marmon
  28. EncoreShanghai
  29. Shenghua

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *