دستگاه پروفایل پروژکتور

دستگاه پروفایل پرژکتور

دستگاه پروفایل پروژکتور :

هدف از انجام آزمون (پروفایل پروژکتور) :مشاهده سنتر بودن سیم و کابل و اندازه گیری ضخامت عایق و روکش و همینطور قطر کلی سیم و کابل مطابق با استاندارد ISIRI 5525-1-1, ISIRI 1926-2 می باشد.

یکی از نکاتی که در خرید سیم و کابل باید مورد توجه قرار گیرد سنتر بودن (به معنای مرکز قرار گرفتن هادی و یا مغزی کابل درون عایق و روکش ) و ضخامت عایق و روکش می باشد.
برای حفظ میدان الکترومغناطیسی یکنواخت نیاز است سیم و کابل خریداری شده سنتر باشد و در صورت کم بودن ضخامت عایق نسبت به حد استاندارد آن می تواند مشکلاتی اعم از پاس نشدن ولتاژ تست یا حتی نشتی سیم و کابل را به بار آورد.

در همین راستا در آزمایشگاه تخصصی سیم و کابل نسوز سیلیکونی این کارخانه با دستگاه پروفایل پروژکتور از سنتر بودن سیم و کابل و اندازه گیری ضخامت عایق و روکش  کلی سیم و کابل مطابق با استاندارد ISIRI 5525-1-1, ISIRI 1926-2 انجام میشود.

نتیجه :

شرکت سیلیکون کابل یاقوت البرز با داشتن پرسنل متعهد و واحد کنترل کیفیت متخصص با کنترل متمادی محصولات تولیده شده مفتخر به تولید سیم و کابل با استاندارد کارخانه ایه خود می باشد که بالاتر از حد مجاز استاندارد ملی ایران است .

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *